Merhaba hanımlar oyun grubunun çocuklarımız üzerinde ki faydalarından bahsedelim istedim biraz , kızımı ilk defa 2 hafta önce götürdüm çok sevdi daha önce bu kadar akranı ile bir araya gelmemişti çok verimli bir süre geçirdik uzun vadede çocuğun sosyalliğine , birlikte çalışma konusunda ki yeteneğine katkı sağlayacağını düşüyorum siz memnun kalıyor musunuz oyun gruplarından ? Faydaları neler oluyor ?