Sdatrk bu bence sizin tutumunuzla alakalı anne ve baba direnç gösterip yatağında ısrarcı olursanız uyuyor park yatak en mantıklısı geliyor bana annemin evine geldiğimde yer yatağı yapardık iki kişilik dev gece parkenin üstünde buluyordum çocuğu yanındaki yastıklarda hak getire 😂 e abisiyle aynı odaya koysanız bu sefer emzirme için kalkıp yorulacaksınız nerden bakarsan bak işin sonu park yatağa geliyor 😂