sadbut Sdatrk benimde bebeğim 8 aylık mesela atıyorum icine park yatağın en alt seviyeye çektim oyuncaklarla oynuyor cıkamıyor işimi yapıyorum bende baya iyi oluyor
sadbut banauygun bizim evimiz dubleks alt katta yatarsak diye kaynanam getirmis bana cok guzel ama bi uyanıyoruz cocuk televizyon altında biuyanıyoruz masanın altında cok deli uyuyor napicam bilmiyorum 🤣🤦🏼♀️
birkupalatte Sdatrk Oğlum 7 aylıktan beri odasında yatıyor. Nasıl istiyorsanız bir yatak alın, düşmesin diye koruyucu takabilirsiniz.
Sdatrk birkupalatte şuan çok küçük abisiyle aynı odada yatıramam nolur nolmaz diğer oğlumda 5 yaşında anca küçük olan 3 yaşına gelince falan aynı odaya alırım onları
Sdatrk accountant evet aklımın bi köşesinde bariyerde var ama emeklediği için gider ayak ucundan düşerse diye düşündüm bazen çok uykusuz kaldığım zamanlarda uykum ağır olabiliyor ağlarsa uyanıyorum ama sessizce kalkıp emekleyip giderse uyanmam
Tugcebb Sdatrk biz park yatak kullanıyoruz büyük ihtimalle 2 yaşına kadar minimum kullanırız gibi geliyor. Bir yere çıktı mı kalktı mı korkusu olmuyor. Tabii daha küçükken alıştı bizimki ama oda yatak sonuçta alışır bence
gizematadeniz Sdatrk ikinci el alin..hem ucuz hem de akan kokan bir sey degil sonucta verdiğiniz paraya acimazsiniz yatmazsa