Günaydın canım anneler 🙂 çok kararsız kaldım bi fikir verin bana. İlk oğlumda mobilya beşik almıştık hiç kullanmadı sürekli emdiği için yanımızda uyudu 4 yaşına kadar sonra oda yaptık orada uyumaya başladı sonra ikinci oğlum doğdu onda da hata yaptım küçük bi anne yanı beşik aldım yarı beşiğinde yarı yanımda yattı şuan 7 aylık emekleye başladığı için yataktan ben uyurken düşer diye korkuyorum uyku uyuyamaz oldum şimdi park yatak alayım diyorum ama ya uyumazsa boşa para vermiş olucam ki birçok şeye boşa para verip elimde patlamasından çok sıkıldım ee yer yatağı yapsam içim rahat etmiyor yerde yatırmaya sizce ne yapabilirim 😏