ber25 ablamın kızlarının arasında da sene olarak 2 sene ama ay olarak bakarsak 20 ay var. Ablam da hamile olduğun da aynı tepkileri verdiler ve evet zorlanmadı desem yalan olur. Bizler yardımcı olduk tabi ki tek değildi ama yine de her iş annede oluyor maleseff. Ama şuan birisi 9, diğeri 11 yaşında. Ne evde, ne avm de, ne oyun parkında, ne denizde, ne tatilde kendilerine arkadaş aramıyorlar çünkü ikiside bir birlerine yetiyor. Benim kızım da 1 yaşında bazen düşünüyorum da keşke ikiz olsaydı en azından ikisi de 1 yaşında olurdu diyorum. Çünkü şuan ikinci çocuk fikri bende kesinlikleeee yok 😬