ber25 Valla ben bile isteye oğlum 11 aylıkken hamile kaldım hatta daha erken bile kalmak istedim olmadı. Şimdi biri 15 aylık ben de 5.5 aylık hamileyim. Herkes bana da aynılarını söyledi yok çok zor olacak yok nasıl yapacaksın felan ben yaparım kendime güveniyorum dedim geçtim kimsenin boş konuşmaya hakkı yok istemeyen doğurmasın zaten. Sinir oluyorum her halta karışan insanlardan (sizin için söylemiyorum) bana da annem yok işte korunmayı bilmiyor musun gibi saçma sapan konuştu o aklıma geldi. Merak etmeyin birlikte güzelce büyürler siz de zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız bile.