Büyük oğluma 9 aylıkken hamile kaldım, şimdi miniğim 3 aylık. Büyük oğlum şimdiden kardeşini öpüp seviyor, ona oyuncaklarını gösteriyor, bende beraber oyun oynayacakları zamanları iple çekiyorum. İlk başta ben de zor olacağını düşünmüştüm, özellikle ilk çocuğumu ihmal edip üzmekten çok korkmuştum ama öyle olmadı. Küçük oğlum doğduğunda, büyüğü de çoğu şeyi anlamaya başlamıştı. Mesela bebeğin bezini, ıslak mendilini bile alt değiştirirken o getirir, ben de bacağına krem sürmesine müsaade edip onu da dahil ederim mutlu olur, üzeri açılınca örter ve bunun gibi kalbinizi ısıtacak pek çok şey :) İyi ki olmuş diyorum, size de Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🫶🏻