ber25 hayır bence güzel kız kardeşimle aramda 1,5 yaş var arkadas gibiyiz beraber okula gidip geldik annem bizi ikiz gibi giydirmiş bebekken çocukken hep çok güzel bir sey bence üzülme zor yanları vardır tabi ki ama ilerisi çok iyi güzel bakabiliyorsan imkanın varsa çok çok iyi bir sey bence