mls99 Defne_Aren09 biz de geçen kbb ye gittik kamerayla bakıldı laringoloji doktoru da gördü başka doktorlara da danıştılar morarma emme zorluğu yaşamadığı için çok şükür ameliyat felan denmedi 3 ay sonra tekrar kontrol dedi 3 ay sonra azalsa geçse de getirin dedi bu bir süreç sabır dedi geçecek zamanla azalarak dedi hastalık değil bu dedi
mls99 Defne_Aren09 bizim suan inişli cikisli bazen azalıyor aşırı bazen ses oluyor böyle böyle azalacakmış 1 yaşına kadar
mls99 Defne_Aren09 gerçekten anne olarak çok zor bir süreç ama korkulacak birşey de yok diyor doktorlar öyle anlık nefesinde solunum sıkıntısı beklemiyoruz dedi bir süreç bu büyüdükçe kemikleri sertleştikçe ora da düzene girecek dedi
Defne_Aren09 mls99 evet bebeğim erkek ve ilk doğduğu gibi enfeksiyon dan dolayı yoğun bakımda yatık bir hafta ve çocuk doktoru laringomalazi olabilir dedi biz daha götürmedik KBB. 10 gün sonra götürcez
Defne_Aren09 mls99 bebeğimi emzirirken çok zorlanıyor ve ağlarken bineronda çok zorlanmıyor sadece göğüste ins biran önce iyileşirler çok zor oluyor bir sn aklimdan cikmiyor bebeğim nefes nefes kalıyor emerken
Defne_Aren09 mls99 gelişimlerine bağlı bence bu gırtlak yumuşaklığı kilo aldıkça düzelir ins bebeklerimiz sizin bebekte erkekmi ve kaç aylık oldunuz 3.6 ayda sesler baya belirginlesecek daha ta artiyirmus sizde şuan iyidir ins 🙏
mls99 Defne_Aren09 ilk doğduğunda yoktu bir hafta sonra başladı bizim sesler üzülürsek sütümüze yansır Allah korusun
mls99 Defne_Aren09 erkeklerde daha çok oluyormuş benim bebeğim de erkek o yüzden sordum geçmiş olsun Rabbim sabır versin şifa versin sabretmekten başka elimizden birşey gelmiyor cok üzülüyorum ben de görmediğim birseydi daha önce bir kızım daha var onda hiç böyle birşey yaşamadım şaşırdım o yüzden
mls99 Defne_Aren09 evet kesinlikle gelişimlerine bağlı büyüdükçe illaki kemikleri sertleşiyor ve düzelecek orası suan 6 aya kadar bazılarında devam ediyormuş yükseliyormuş ses 6 aydan sonra azalıyormuş 1 yasa kadar her bebek ayrı tabi benim ki emince zorlanmıyor heyecanlanınca felan artıyor omzumda yatınca aşırı azalıyor sesi mesela pozisyona göre de değişiyor bu durum
Defne_Aren09 mls99 benimde 4 yaşında bir kızım var ikinci dogumumdu ve bebeğim 40.5 haftalık doğdu genelde haftasında doğdu gelişimi kilosu iyiydi anlamadım nereden çıktı bu laringomalazi ins iyileşirler tez vakitte rabim beterinden korusun zor bir süreç bizim için Allah yardımcımız olsun 🤲 rabim şafi ismiyle şifa versin bebislerimize 🙏🙏
Defne_Aren09 mls99 evet bizimde iki haftalıkti belitilerini gösterdi ins doktor bizede hafif laringomalazi derde ameliyat falan gerekmez ,
mls99 Defne_Aren09 amin inşallah Allah büyük Rabbim derdi verdiyse dermanını da verir Allahın izniyle meleklerimiz şifa bulsun inşallah benim kızımda 4 yaşında onda yaşamadık hiç böyle şeyler neye uğradığımızı şaşırdık yani bunda
busebkbdy Bizde de bu tanı var. 13 aylık erkek bebeğim. Tanısını 9. Ayda koyabildirler. Büyüdükçe azaldı çok şükür. Heyecanlığında ve hızlı hareketler yaptığında artıyor. Zamanla azalacağını söyledi doktorlar. Her 3 ayda bir kontrole gidiyoruz.
mls99 busebkbdy bize 3 ay sonra kontrol dendi ben 2. Haftada farkettim şuanda ay olarak büyük sizin bebeğinizin azalma yok mu hiç 1 yasa kadar azalır diyorlar doktorlar
busebkbdy İlk doğduğunda fark etmedik. 3. Ayında fark etmeye başladık. Doktorlara götürüyorduk. Kalpten, akciğerden şüphelendiler. Hatta kendisi bilerek yapıyor bile denildi. 9. Ayında kbb doktoruna gittiğimizde tanı konulabildi.
Defne_Aren09 busebkbdy çok geçmiş olsun benim bebegim emerken zorlanıyor ve uyurken birden hihhg diye ses çıkarıyor
mls99 Defne_Aren09 emerken arada bir zorlanma normal morarma olmadığı sürece evet uyurken çıkarır heyecan yapınca çıkarır bazen komple gidiyor bizim bebegin