mls99 benim bebeğim 34 haftalık doğdu ve teşhis koymuşlardı. Emzirirken ve biberon verirken mutlaka yan çevirip kafasını yukarıda tuttum. Burnunu sık sık temizledim. Hep dik tutmaya çalıştım. En önemli şey kilo alımı bence. Kilo alıyorsa korkma demişti doktorumuz düzelir demişti gerçekten de 5 aylık oldu hiç kalmadı. Hatta 4. Ayındayken düzeldi 🌸