Bebeğim bir aylık olacak ilk doğduğunda belli değildi ama bir hafta sonra felan geçtiğinde sesli hırıltılı nefes almaya başladı doktorlar kendiliğinden geçecek dediler Laringomalazi deniyormuş gırtlak yumuşak oluyormuş bazı bebeklerin sertleştikçe kilo aldıkça kendiliğinden geçiyormuş aynı durumu yaşayan var mı ?