YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU biz Muşta yaşadık 4 sene. İlçeleri kötü ama merkezde kalırsanız iyi. İlk zaman çok yadırgadık hiçbiyeri yok gezcek bi avmsi yok faln diye ama sonradan alıştık , sevdikte. Bi Murat köprüsü var sık sık oraya mangala giderdik tek aktivitemiz oydu. Bide çok güzel arkadaşlar edinmiştim, sık sık onlarla bi araya gelirdik, hâlâ görüşürüz çoğuyla. ☺️ ama tabi iş yönünden bişey diyemeyeceğim, eşim cezaevindeydi heryerin sistemi farklı