Doğuda merkezdeyseniz hayat tabi ki de çok kolay. Fakat ilçeler mahrum genelde mahrum bölgeler.Bingöl Kiğıdayım ve merkeze ulaşımı malesef zor özellikle kış mevsiminde . İlçe ama köyden kalır yanı yok denebilir.İmkanlar kısıtlı.Ev bulmak zor. Dağ havası severim benim başka aktiviteye ihtiyacım yok derseniz seçebikirsiniz.İnsanlardan izole bir hayat 😂