poyrazmom2604 Niyesordunbucevabi bende lojmanda oturuyodum süresi doldu çıktıkd doğuda nasıl diye merak ettim
poyrazmom2604 Niyesordunbucevabi benim oturdupum yerde iyiydi bayada süresi dolunca çıkmak zorunda kaldık kirası bedava gibi birşeydi elektrik ondan fazla gelşyodu😂
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Limoncicegiiiii öyle mi kaç sene kaldınız bingölde. Hiç bilmediğim için neresi olur olacak diye çok endişeleniyorum
Niyesordunbucevabi YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet bizim 5 hatta bi sene daha uzatma veriyorlar ama lojman süremiz dolduğu için 5. Senede gideceğiz
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Niyesordunbucevabi az kalmış sağlıkla hayırlısıyla tamamlarsınız inşallah. Zaman çabuk geçiyor
Niyesordunbucevabi poyrazmom2604 evet biz ne kadar veriyoruz bilmiyorum ama dışarda şuan 20 den aşağı ev yok bize göre de bedava 😌
poyrazmom2604 Niyesordunbucevabi temmuzda taşındım haziranda taşınıcaz doğuya bu kadar süre için lojmandan çıkarttılar birsz dsha dayanamadılar tekrar taşınma telaşı üff😬
6331 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Bitlis Tatvan burdan gitmek bile istemiyorum 1yil daha uzatik inşallah kabul olur
cilekli_soda YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU eşiniz tskda mı jndarma mı o da önemli mesela biz jandarmayı eşim timde görev yapıyor ve yozgat gibi yerde bile 2 güne bir nöbetçi doğuda eve 5-10 gün anca gelirim diyor jandarma karakollara dağılır tsk personeli genelde merkezde alayın olduğu yerde görev yapar on
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Limoncicegiiiii maşallah baya da kalmışsınız ☺️ bingölü de yazacağız sanırım çok teşekkür ederim
poyrazmom2604 Niyesordunbucevabi gerçelten çok zor 1 ayda yerleştim 10 dklik yere bu seferde heralde 2 ayda taşınırım😂