YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Kızlar aranızda uzman eşi olan vardır diye düşünüyorum. 3-5 gün önce tayinlerin kati mi muhtemel mi olduğu açıklandı. Bize kati geldi yani inşallah doğuya tayin olacağız. Eşimde bende daha önce hiç doğuya gitmedik ilk doğu görevimiz olacak inşallah. Panik atağım da olduğu için ister istemez endişeleniyorum. Doğu da eşi görev yapıp burdan memnunuz dediğiniz bir yer var mı ? Lütfen yardımcı olabilir misiniz ?
poyrazmom2604 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU bende burda bekleyeyim ilk defa doğuya gideceğiz bizde merak ediyorum inşallah güzel yer çıkar
hunilimomy YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU bu tamamen sizin beklentinize göre değişir. Biz ığdır da kaldik 4 sene. O 4 sene gecsin bitsin diye hergun dua ettim esim komandodaydı gorev suresi 15 gune kadar uzuyordu. Saglik sistemi berbat olan bi yer surekli Erzuruma gitmek zorunda kaliyorduk. Havasi cok kirli. Bi sosyal alan yok cocuklu iseniz. Kiralar normal standart 15-20 arası okul, anasinifi ,kres imkanı var güvenlik sorunu yok. Merkezde calisanlar daha rahattı komando 5-7-10-15 olarak göreve gidiyordu gorev dönüşü mesai veya 24 saat nöbet denk geliyordu biz sevemedik açıkçası ama uzatma veren memnun olan arkadaşlarımız da oldu herkesin beklentisi farkli açıkçası
eemmyyy YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Batman merkeze giderseniz misleeerrr gibi yaşarsınız o kadar net konuşuyorum 👌🏻 hâlâ bile çok özlüyorum gitmek için can atıyorum resmen 🫶 Doğunun Paris’i diyorlar Batmana ve gerçekten öyle gelişmiş birçok imkana sahip bir şehir.
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU poyrazmom2604 inşallah hayırlısıyla sağlıkla görev süremizi tamamlayıp döneceğimiz güzel bir yer olur
Limoncicegiiiii YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ben asker veya polis eşi değilim ama ilk görev yerim bingöldü çok güzel bir şehirdir havası suyu evleri çok güzeldi her yere ulaşım çok kolay ve ekonomikti
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU poyrazmom2604 şuan hiç bilmiyoruz inanın, araştırıp soruyoruz. Antalyadayız siz nerdesiniz
Niyesordunbucevabi YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet 8 5 çalışıyor zaruri durumlarda haftasonu mesaiye çağırıyorlar herzaman değil tabi ayda 4 5 nöbet oluyor
melekbgci Bu durum aslında eşinizin sınıfına göre değişir, yer güzel de olsa sınıf farklılığından dolayı görevlendirme yada karakol atamaları olur, tavsiyem buradan değilde Facebooktakı asker polis eşleri gruplarından tavsiye alın ❤️
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU poyrazmom2604 balıkesir için çok güzel diyorlar öyle mi hiç gitmedim daha önce şuan ordan memnun musunuz
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Niyesordunbucevabi maşallah iyiymiş çalışma saatleri kaç senedir ordasınız peki görev süresi ne kadar
poyrazmom2604 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU valla ben ilçesindeyim köy gibi eşim cezaevinde görev yapıyor diğer ilçeleri merkez falan güzeldir illakii🙂
Niyesordunbucevabi YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 3.yıla girdik 2 sene sonra tayinciyiz bizde lojmandayız şuan
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Niyesordunbucevabi 5 sene mi görev süresi ? Doğu için hep daha az diyorlardı görev süresi için
Aklimideliricem Benim eşim ağrı patnosta. Cezaevinde 8-5 çalışıyo ayda 4-5 nöbet. Ama cezaevi olmayanlar için dış görev felan var onlarınki zor
Niyesordunbucevabi poyrazmom2604 hayır evimiz çok eski 35 senelik neredeyse ama oturulmayacak gibi değil
nesemom poyrazmom2604 merhabalar balıkesirin hangi ilçesindesiniz acaba bizde malatyadan tayin isteyeceğiz balıkesir istiyoruz oğlum 1 yaşında olacak o zaman okul hastane vs imkanları öğrenebilir miyim
poyrazmom2604 Niyesordunbucevabi bende lojmanda oturuyodum süresi doldu çıktıkd doğuda nasıl diye merak ettim
Niyesordunbucevabi YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet bizim 5 hatta bi sene daha uzatma veriyorlar ama lojman süremiz dolduğu için 5. Senede gideceğiz
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Limoncicegiiiii öyle mi kaç sene kaldınız bingölde. Hiç bilmediğim için neresi olur olacak diye çok endişeleniyorum