semaydin hmm yani bence şahsi fikrim renkli alıyorsak ya şeffaf kılıf yada kılıfsız kullanmamız gerek renkli almanın mantığı kalmaz o yüzden. Ben grisini alırdım açıkçası tabi karar yine sizin hem açık renkte kılıf hoş duruyor bence şimdi mesela pembe kılıf taksanız kamera kısmı mavi yada turuncu görünecek 🥲