NariNariKiminYari semaydin bence kesinlikle abis almalısınız o kadar zarif ve güzel duruyor ki 💖 memnunum herhangi bir problem yaşamadık
thingma semaydin Mavisini aldım ben çok memnunum aşırı hızlı 13’ten geçtim, turuncusunda renk atması dışında soyulma da yapıyomuş bilginiz olsun. Şimdiden güle güle kullanın 💕
semaydin thingma ay ben de 13ten geçeceğim Allah kısmet ederse 🥹 beğenmeniz çok rahatlattı beni , turuncudan vazgeçtim gerçekten ❤️