alparslanmomms iki söylediğiniz durum da doğru, deprem bölgesinde yaşıyorsanız o faktörü de dikkate almanızı öneririm.
Biz kiradayız en üst kattayız, akma vb sorun yaşamıyoruz, en alt katta oturan komşum tozdan aşırı şikayetçi sürekli balkonu temizlemekle uğraşmaktan yakınıyor.