nnoktaa ben 3.kattayim asansörü yok hiç sevmiyorum orta kat en iyisi giriş katta da giren çıkan kapı sesi bence iyi değil eğer ki giriş katta bence 4daire varsa kapıyı görmeyen taraflar daha iyi on taraflarda misal cam açık olur uzerinindegsitirrisin o bile gorunuyr mahremiyet olarak fazla kollaman gerekiyor