Ben en üst 11. Katta oturuyorum bu sene yaşamadık ama 2 sene çatı akması sorunu yaşadık yapıldı dediler yapılan yer akmayı bıraktı başka yerler akmaya başladı 🫠 artıları da var eksileri de var daha önce oturulmuş bir evse tavanlarına bakarak alın boyansa bile belli ediyor akıp akmadığı onun haricinde üst kat sesi duymuyoruz üstümüzde koşan zıplayan yok, ama 17 aylık oğlum var camların pencerelerin önüne sandalye iteliyor yazın mesela cam açmak çok riskli olacaktı bizim için 🥲 annem de birinci katta oturuyor çarşıya pazara çıkmak gitmek hemen hızlı hızlı vallahi çok rahat geliyor bana ısınma problemi biraz yaşanıyor altı boş bodrum çünkü iki türlü de artı var eksi var