hk29 ben de diş fırçalama konusuna şaşırdım. Evde dişlerini fırçalar, gönderirim diye düşünüyordum. Ben kreşe giderken üzerinde ismim yazan diş fırçam vardı ama hatırlıyorum.
Hijyen konusunda haklısınız. Zaten kreşler hastalık yuvası gibi. Fırçalar birbirine temas ederse direkt mikroba maruz kalmış olur.
Benim kızım Ekim 20 doğumlu. 4 yaş, kreşte bir sene daha zaman geçirmiş çocukların arasında olmasını istemiyorum. Kreşe 36 ayı doldurmadığı için başlayamayacağını söyleyen müdüre hanım, 4 yaşlarla başlar demişti. Ben çocuk psikologlarının tavsiyelerine uyarsam küçük olacağına büyük olmasının kızımın avantajına olacağını öğrendim. Siz tecrübenize bakarak bu konuda ne önerirsiniz? Küçükler eziliyor, zorbalanıyor, büyüklerin arasında sessizleşiyor ya da daha yaşına uygun olmayan (kötü) şeyleri küçük yaşta öğreniyor olabilir mi? Ben bu konuda endişeliyim.