Nikita
10 tane alt üst eşofman takımı var. Şuan için Rahat rahat yetiyor. Hiç biri kalın değil 2 iplik hep. Hatta hava sıcaksa, ince uzun kol tişörtlerden giydiriyorum sınıfları sıcak hemde koşturuyorlar terlemesin diye.
Crocs tarzı terlikler en rahatı ama kış geldi Vicco anka modelinden aldım bahara kadar onu giyecek.
Suluğu da Decatlondan aldım çok güzel hiç akmıyor kokmuyor 😅
29 ekim 23 nisan için uzun kol kırmızı beyaz tişört alın
Kaşeye falan hiç gerek olmadı şimdiye kadar karışma durumu olmadı, zaten çocuklar herşeyini tanıyor.
Uyku saati olursa lastikli çarşaf , yastık , üzerine ince bir pike
Minnak bir çanta tabi ki😅
Yuvam istanbuldayız kırtasiye malzemesi falan almadık biz