Nikita ben oğluma ayakkabı olarak Adidas monofit spiderman modeli var onu aldım. Kız içinde 1 modeli var aynısının. Yönü yok ve çok rahat bir ayakkabı. O kadar esnek ki anlatamam yani. Topuk ve burnu değiyor. Superfit veya superkidste var. Bizim okul Panduf kabul etmiyor ayakkabı istiyor. Bu ayakkabı-Panduf diye geçiyor zaten. Yok gibi bir ayakkabı. İmkanınız varsa gidip bakın bence şubeden.
Sulukta en çok memnun kaldığım MR dıy oldu. Oğlum yere düşürüp üstünden araba geçti. sadece yamuldu patlamadı. Mecburen o an yeni aldık. Suluğum diye kriz geçirdi çünkü. Munchkin falan dönüşümlü kullanıyor bir kaç aydır tekrar MR dıy dan alcam. Bir çok suluk denedik zaten no ya.
Etkinlik önlüğü kolluklu gerek.
Çarşaf, battaniye ,yastık, yastık kılıfı bunlar gerekli. Bizim ölçüler 70×140tı. Ama ölçü değişebilir. Yine de genel olarak aynı. Çocuk yastığı ve kılıfı her okulda aynı zaten öncelikle onu alabilirsin.
Bizim okul diş fırçası ve macun da istedi. Rocs aldık. Her dönem yeni fırça istiyorlar.
Okul çantası
Çizme, okul için mont ve şemsiye
Tarak ve Lavanta suyu spreyi. Biz Lavanta yağın spreyi aldık. Daha etkili dedi eczane. Her okulda var mı bilemem.
Bizim okul min 2 bazen de 3 kere kıyafet değişiyor. Tamamen rahat kıyafet alın bence. Eşofman takımı tarzında. Tuvalet eğitimi olsa bile ilk zamanlar oyuna dalıp kaçırma oluyor. İlk dönemi 3 takıma göre alın bence. Atlet, boxer ve çorapta koymanız lazım yanında. Atatürklü takım alın kırmız-beyaz.
Kirli için buzdolabı poşeti almıştık. Kirlisini çantaya poşetle koyuyorlar
Aklıma gelmedi daha başka bir şey🙈