mavi_123 yorumlardan anladığım kadarıyla serbest kıyafet günü gibi bir durum olmadıkça en mantıklısı (8-10 ) eşofman takımı almak.
Özel kutlamalar için kırmızı, siyah, beyaz kıfayet bulundurmak işleri kolaylaştıracak.
Dış giyim ve aksesuarlar için isim basmak önemli.
Okulun kıyafet uygulama şekline göre çanta boyutu önemli oluyor.