gokkus7 yazmayı unutmuşum; emzirince reflü yatağına bikaç dakika yatırıp sonra kaldırıp gaz çıkarttırırsak kusmanın azalacağını söylemişti. Bizde işe yaramadı ama bir deneyin isterseniz 🙄 ilaçları aç karnına ya da emdikten hemen sonra vermemek daha iyi sonuç verdi bizde. Şu an 6,5 aylığız baya baya azaldı kusmalarımız. Bizde bide uykusuzluk net şekilde kusmayı tetikliyor😞 kusan beybi anneleri olarak inşallah ‘kusmalarımız bitti, çok şükür’ diye de paylaşacağız 🙏🏼☺️