gokkus7
Merhaba, öncelikle yavrunuzu sağlıkla büyütmenizi dilerim. Aynı şey bizde de var. Süt-süt ürünü- yumurta alerjisi olabilir dedi drumuz. Emdiği için 2 hafta boyunca yemedim bu ürünleri (eser miktarda bulunan ürünler de dahil). Bir değişiklik pek olmadı. İlaçlarını emzirmeden hemen önce veriyordum ama 2 emme arasında vermek daha iyi sonuç verir dedi başka bi dr. Bu şekilde ilaç verince yine kusma oluyor ama önceki kadar değil. Ve son bişey daha emdikten hemen sonra hareketlendirmeyip 15-20 dk dik tutmaya çalşıyorum, sırtına pıt pıt yapıp gaz çıkarttırmaya çalışıyorum. Uyku düzeni bozulup uykusuz kaldığında da kusma oranı artıyor (chatgpt bilgileri 😬). 6. Ay ile kusmalar baya azalıyor, hatta bitiyormuş. Öyle diyorlar🙄inşallah siz çabuk, etkili sonuç alırsınız🙏🏼