cicianne79 yok hiç yapmadım. Doktor uzun süre entubede kaldığı için ilaçlardan dolayı kustugunu söyledi. O haftalarda doğan prematüre bebeklerin hepsi kusuyormus kimle konuşsam kusuyordu. ama diyeti deneyeceğim. Kakasında kan veya sümüksü bir yapı görmedim ya da bir koku duymadım ama.