siyahsakin merhaba. Çok zor doğru ama her şey zamanında yerinde olsaydı ne güzel olurdu. Genc olduğumuzda daha enerjik oluyoruz doğru. Ama bazı şeyler var nasip kısmet..kendı adıma konuşayım. Ben geç anne olmuşum. çok zorluklardan geçmişim. elhamdülillah Rabbime binlerce şükürler olsun yavrumu kucağıma almaya yardım etti. biz anneler çok çok fedakarız.Yavrumuzun sevgisi bakışları anne söylemesi sarılması bize güç kuvvet umut ve daha ötesini veriyor. RABBIM hepimizin yavrularını bu zor dunyada tehlikelerden korusun Rabbim her zamana her yerde yavlatlarımızın başı üstünde olsun🤲💐🥰