29.aydan bildiriyorum çok ağlak oldu bi anda herşeye sebebsiz ağlıyor istediği olmayınca deliriyor iştahsız nerdeyse bir öğün zar zor yemek yiyor gece çok geç uyuyor uyumamak için ağlıyor 00 30da anca uyuyor ama gece kalkmıyor artık
2.aydan bildiriyorum gündüz uykuları 2 dakka doğdugundan beri memede uyuyor yatağa koyduğum an uyanıyor ne yemek yapabiliyorum ne iş ailece açız 🥲 gece uykusuna geçmeden 2 saat ağlama krizimiz var biri ayagımda ağlıyor biri kucagımda en son ben ağlıyorum ve gece 1de uykuya geçiş ve saat bası uyanıp emme var Kısacası 2 küçük çocukla hayat çok çok çok çok zor birde 11 yasında var hızla zaman geçsin istiyorum