28 aylık.. bence her şey büyüdükçe daha kolay.. çok zor bir yenidoğan ve bebeklik dönemi geçirdiğim için artık her şey çok daha kolay geliyor. Bebekken gündüz uyumazdı sadece kucağımda yarım saat uyurdu hiç bir işimi yapamazdım. Şimdi en azından derdini söylüyor aç mı susamış mı bir yeri mi ağrıyor. Geçen gece kulağım acıyor diyerek ağlayarak uyandı derdini anlattı. He yine gündüz huysuzlukları,ağlama krizleri, gece uyanmaları oluyor ama buna razıyım. Bence 2 yaştan sonrası pro dönemi.