otuznisan çok üzücü bir durum, Allah kimseye yaşatmasın fakat epilepsi tanısı tek başına bir sezaryen ya da normal doğum kararı için yeterli değildir. Öncelikle anne hamilelik boyunca nöbet geçiriyor mu, nörolojik takipleri iyi mi, ilaçlarını düzenli kullanıyor mu bu takip edilir. Doğumun şekli nöroloji + kadın doğum uzmanı ile karar verilerek alınır. Bu arada sezaryen sırasında da anne anestezi ilaçlarına bağlı nöbette geçirebilir bunun garantisi de yok. Bu durumda da bir kayıp gerçekleşebilirdi. Ayrıca ameliyata bağlı enfeksiyon yaşama riski de sıkıntıya sokabilirdi.
Burada annenin hamilelik süreci takiplerini bilmediğimiz için doğru ya da yanlış karar verilmiş demek doğru değil.
Allah geride kalan yavruya uzun ve sağlıklı ömürler versin.