Nasıl doğurduğumuz ne kadar emzirdiğimiz niye mama verdiğimiz o kadar baydı ki bunların birilerine dert olması, toplum baskısı. Gerçekten bıktık artık. Kimi doktor şeker var diye risk bile almazken diğeri böyle bir ciddi durumda normale zorluyor. Ülkede sağlık kapsamında da çok iki uç nokta var.