kubra00k aynen katılıyorum. İlk gece ayağa kalktım, bir hafta sonra avm ye bile gittim ihtiyaçlarımı almaya. Herkesin acı eşiği ve hikayesi farklı kesinlikle. Erken doğurduğu halde normal doğum yapan bir arkadaşım var bir sürü yırtığı oldu, dikişleri enfeksiyon kaptı kız günlerce oturamadı bile