AvMsl ilk çocıgım 3. Ayda olmuştu ikinci çocugum 1 bucuk yıl sonra oldu. 1 yıl deneyin diyorlar doktorlar 1 yıl olmazsa gelin diyorlar. Ben 30 yaşındayım 6-9 ay civarı doktora gitmiştik eşim ve ben gereken tetkikleri yapıldıktan herhangi bir sorun çıkmadı nasip bazen de yani. Stresin ben de çok etkilediğini düşünüyorum insan her ay 2. Çizgiyi görmeyi bekledikçe ister istemez bir hayal kırıklığı oluyo, aylar ilerledikçe de neden olmuyor, hir sorun mu var, acaba hiç olmayacak mı tarzı düşünceler strese sokmaya başlıyor. Allah gönlünüze göre versin inşallah. 3 ay erken bir süre bence 5 6 ay daha deneyip sonrasında doktora gidebilirsiniz.