AvMsl ilk çocukta planladığımız zaman hamile kalıp 2.çocukta 2 seneye yakın uğraştım diyebilirim. 1 sene doktor müddet verdi sonrasında ufak bir tedaviyle 2.bebeğimi geçen ay kucağıma aldım. Yumurtlama takibi,planlı ilişki,bebek düşüncesi insanı olumsuz etkiliyor. Ben artık olmuyor tüp bebeğe başlayacağın dediğim zamanda hamilelik haberi aldım