AvMsl bende kürtaj olduktan sonra tekrar 2.yi düşündüm 10 ay oldu kist varmış sağ tarafımda patlaması gerekiyomuş ilaç kullandım sağ tarafımı kapatmış kist ve ilaçla patladı bundan sonrasına bakıcaz artık 3 ay kısa bi süre kafanıza takmayın olur inşallah