1cocukannesi_1 tunabebekh bizim doktorumuz da 1 yaşından önce ne kadar çocuğu alıştırırsak alerji o kadar hızlı geçer demişti uzun süre alerjeni yemezlerse alerji daha da ilerler ve ömür boyu o şekilde kalır demişti ki biz ilk başta korktuğumuz için 5 6 doktordan görüş aldık hepside aynı şeyi söyledi 🤷♀️
nuroner 1cocukannesi_1 evet solunum alerjileri alerjik rinitle başlar sonrasında çocukluk çağı astımına gider bizde rinit var . Tespit edebildiğimiz : ev tozu akarı, küf, yabani ot polenleri ve ağaç alerjilerimiz var bizimde bunlara ayrı test yapılıyor
tunabebekh nuroner biz deri testi yaptırdık doktorun özel muayenesinde sonuç şeklinde almadık doktor bize ve doktorumuza not yazdı ne yememesi gerek onları yazdı verdi bize ve egzama için de krem verdi
zeyno0904 nuroner alerji bağışıklık düşüklügü değil tam tersi bağışıklığın aşırı hassas olması demek demiştı doktor bize
nuroner zeyno0904 alerji bağışıklık düşüklüğüdür demedim aslında Egzemaların sebebi bağışıklık düşüklüğü olabilir bunun sebepleri araştırıldı mı dedim Zaten alerjisi yokmuş anladığım kadarıyla sadece atopik dermatitmiş
tazecikanaaa 1cocukannesi_1 benim oglumda bir buçuk aylıkken falan başladı ama ben kendimce üç hafta diyet yapıp sonra açtım ve ek gıdaya kadar hiçbir sorunumuz yoktu ek gıdaya geçince malesef başa sardık daha şiddetli oldu hatta bende mi açsam artık ya 4 aydır hiç yumurta yemedik 3 aydır da süt ürünlerini hiç yemedik 🤧
1cocukannesi_1 tazecikanaaa siz bilirsiniz ama bize doktorumuz 3 haftada bir mutlaka açtırmıştı verdiği tepkilere göre de diyeti mize bağzı şeyleri ekledik çıkardık ama kızıma önce mutlaka hastanede açtırdı kendisi de yanımızda oturdu bekledi 1 hemşireyle
nuroner tunabebekh bunu size vermeli aslında allah korusun başına bişey gelse nerden bileceksiniz ki sonuçları ? Acilde ilça iğne vs yspılmak zorunda kalabilir ve alerjsi olan şehlere ve değerine ihtiyaç olabilir. Ayrıca testin doğru ve güvenilir olduğunu nasıl anlayacaksınız. Birde kan testiyle bunları doğrulaması gerekirdi
tunabebekh nuroner zaten bu gıda alerjisi geçici oluyormuş doktor 7. Ayda azalır 1 yaşında tamamen bitebilir dedi . 7. Ayda bir daha test yaptırıcaz bir de 2 aylıkken beridir süt proteini alerjisi var zaten raporlu mama kullanıyoruz .
ergudenezg sem48 Sebebi alerji ama neye alerjisini olduğu testlerde çıkmadığı için kendimiz deneyerek bulmak zorundayız ve bu süreç çok yıpratıcı
sem48 ergudenezg ben de sizinle aynı durumdayım üç haftadır diyetteyim ne kan bitti ne de neye alerjisi olduğunu bulabildik . Su an sadece sebze yiyorum
26merve26 tazecikanaaa çok geçmiş olsun nelere alerjiniz var bende 8 aylığa kadar sıkı diyetteydim diyeti tam anlamıyla açmam 12. Ayı bulmuştu çok zor dönemler gerçekten 🥺
tazecikanaaa 26merve26 bilmiyorum ki testlere göre sadece süt alerjisi var ama turuncgıl tahılların sadece pirinç ve mercimek açtık bakliyat sadece nohut açtık et sadece kuzu ve hindi yiyebiliyorum birkaç gündür de ceviz yedim ilk defa yumurta süt ürünleri aylardır yemedim cevizi doktordan habersiz denedim🥲🥲🥲