ergudenezg irem10 Bazı bebeklerde alerji cilt tepkili oluyor yani cildinde döküntü, kuruluk, kızarıklık oluyor. Bağırsak tepkili alerjide ise belirtiler gürültülü kaka kan ve mukus oluyor
irem10 ergudenezg bende bağırsak tepkili olduğunu düşündüm bebeğimin karnından aşırı ses geliyordu gürültülü kaka bazen çok sık değil, ama kakası sürekli mukuslu kan testi yaptırdık temiz çıktı alerjisi var mı yok mu anlamadım
tazecikanaaa 26merve26 bilmiyorum ki testlere göre sadece süt alerjisi var ama turuncgıl tahılların sadece pirinç ve mercimek açtık bakliyat sadece nohut açtık et sadece kuzu ve hindi yiyebiliyorum birkaç gündür de ceviz yedim ilk defa yumurta süt ürünleri aylardır yemedim cevizi doktordan habersiz denedim🥲🥲🥲
26merve26 tazecikanaaa baya bi yol kat etmişsiniz inşallah diğer ürünleride hemen açarsınız ve bebeğiniz kabul eder 🙏🏻
marinko tazecikanaaa 1 yaştan sonra çok azalmıştı baya rahatlamıştım şuan 2 buçuk yaş sadece ceviz alerjimiz kaldı ve onu da en son 10 ay önce falan yemiştir yani bidaha da denemedim. Bide köpek çok yüksek çıkmıştı testte. 2 yaşında detaylı özel test yaptırdım size de tavsiye ederim. Keske daha erken yaptırsaydım diyorum en azından bilerek diyet uygulardım ben uzun bi süre yumurta ve süt ürünü kullanmadım meğer cocugumun başka şeylere varmış. Boşuna hem kendimi hem de onu mahrum bırakmışım.
marinko 1cocukannesi_1 kedi köpek temas ediyor mu ve de evde rutubet var mı bi öğrencim her banyoya girdiğinde nefes daralması oluyormuş sonra küf alerjisi cıkmış banyoda nokta kadar küf olmuş annesi öyle diyordu. Test olun mutlaka alerji çok berbat bisey şundandır diyosun başka bisey cıkıyo. Ben bir gün balık yedirmiştim gecesi acillik olduk balıktandır dedi acildeki doktor meğer köpek alerjimz varmış o gece arkadasımın köpeğiyle birlikteydik.
1cocukannesi_1 marinko ya kızım zaten alerjik bi bebek 15 20 günlükken alerjik döküntüleri başladı neyse onu diyetle vs bi şekilde çözdük şimdi de çok sık hasta oluyor sürekli hırıltısı var yeni müstakil bi eve taşındık taşındığımızdan beri şikayetler çok arttı şimdi tekrar alerji doktorumuza gidip test yaptırıcaz
TuttiFruttii tazecikanaaa bebeğiniz 8 aylık zaten alerji testleri doğru sonucu vermez. 7 yıldır alerji ile mücadele eden bir anneyim. 15 ay katı diyet yaptım. sağlığım elimden gitti neredeyse. 15 ayın sonunda ben memeden kestim.
tazecikanaaa TuttiFruttii bende bir yaşı bekliyorum eğer alerjisi geçmezse keserim ama alerjik çocukları iki buçuk yaşa kadar emzirmeyi öneriyorlar 🥲
TuttiFruttii tazecikanaaa biz zaten anne sütünden kilo almamıştık 2 ay aynı kiloda kalınca 4. Ayda raporlu mamaya ve ek gıdaya giriş yaptık. sadece antikor açısından emzirmeye devam ettim ama vücudumda ne kalsiyum ne protein hicbisey kalmamıstı takviyelerle sürdürdük ama ben dayanamadım emzirmeyi sonlandırdım.emzirme sonrası çocukta egzamalar geçti. doktor anne sütü laktozu intorelansı olduğunu söyledi. cilt tepkimesi geçince. bağırsak ve cilt ikisi birdi bizim. Şimdi alerjisi olan gıda tüketirse direkt egzama oluyor egzamaya baglı birde saçkıran olayı çıktı bizde 2 senenin sonunda sağlam bir doktor buldukta tedaviye başladık. benim postlarjma bakarsanız alerji ile ilgili uzunca bir yazı yazmıştım orayı okuyabilirsiniz