tazecikanaaa 2 buçuk aylıktı diyete başladık kızımda ileri derece atopik dermatit kanlı pişik ıshal gibi belirtiler vardı her 3 hafta da bir denemek için diyet açtırdı doktorumuz eğer 3 hafta da bir o gıdıyı yemezsen bebek hım tolere edemez alerjisi ömür boyu devam eder dedi ilk önce 180 derede en yaz 40 dk pişmiş tek yumurta sarılı (yumurta alerjimiz vardı) yedim sonra tepkisine göre tam yumurtaya yapılmış haşlanmış yumurta Sarası tam yumurta vs vs diye gittik sonra aynı süreci kızıma uyguladılar sabah 8.30 yatış verdiler önce tek sarıyla pişmiş kek haşlanmış yumurta vs vs diye devam ettik hepsi ayrı günlerde 3 hafta bir olacak şekilde devam ettik diyeti her açtığımızda mesela keke yedik dimi diyee provakasyona kadar her gün kek yedir dedi doktorumuz ki vücut alerjene alışsın böyle böyle 10 buçuk 11 aylık civarında diyeti tamamen açtık hala egzaması devam ediyor ama ilk zamanlara göre çok azaldı