imaslpr gizemtemel bingoyu bende kullandım nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum ya bende yumoş markası dışında hiç yumuşatıcı kokmuyor 😂
gizemtemel imaslpr camasir makinesinden kaynakli olabilir mesela annemin makinada hic deterjan kokutmaz o yuzden vernel kullanmiyo gerekmedikce sadece sivi kullanir
imaslpr gizemtemel makinem köpürtüyor deterjanda sıkıntı yok ama maalesef yumuşatıcı kısmında hiç şanslı değilim ya
rana0234 Kapsülleri deneyenler yorum yapabilir mi acaba? Kapsül mu bereketli ve ekonomik olur yoksa sıvı deterjan mi?
gizemtemel rana0234 peros kapsul aldim indirimdeydi ben pek memnun kalmadim bir tane atiyosun temiz yikamiyo kopurmuyo uc dort atman lazim bence gereksiz
KayraVeAnnesi_06 urasmom6 Daha önce bende beyazlara da dahil sıvı kullanıyordum ama lekelerin çıkmasında sıkıntı yaşıyordum birde beyazların rengi değişiyordu daha sonra toza geçtim ekstra birde çamaşır sodası ekliyorum mis gibi çıkıyor renkleri de değişmiyor
urasmom6 KayraVeAnnesi_06 yakın zamanda birisinden daha böyle bir öneri almıştım galiba bende böyle yapıcam teşekkür ederim ☺️
urasmom6 gizemtemel ayy öyle bi anlattınız ki hemen bu söylediklerinizle çamaşır yıkıyasım geldi valla 😂 kurutma tüm deterjan yumuşatıcı kokusunu alıyor çünkü bıktım valla
Tugceonrdml_ urasmom6 Ben beyazlara kalıp sabun ,Arap sabunu ve çamaşır sodası kullanıyorum . Renkli ve siyahlara da peros yada bingo kullanıyorum sıvı daha çok memnunum toz deterjana kıyasla
urasmom6 Tugceonrdml_ sabunlar makinede fazla köpürüyor iyi olmuyor demişti birisi siz nasıl kullanıyorsunuz ne kadar atıyorsunuz