HELELEKADIN urasmom6 beyazlara toz siyahlara sıvı kullanıyorum bazen üşenirsem siyahlara da toz kullandığım oluyor 😅
mommmmyys urasmom6 ben 1.5 senedir falan sıvı kullanıyorum toz hep leke bırakıyodu sıvıya geçtim çok memnunum
encet urasmom6 omo nun pembe sıvı deterjanını kullanıyorum çok güzel kokuyo beyazları tam beyaz yapmıyo tabi ama yine de güzel 😂