betul97_ Dorukmommss Gerçekten erken ayırmak daha iyiymiş. Benim annem kızdı ‘daha küçük, nasıl kıyarsın?’ gibi şeyler söyledi sanki zulüm ediyormuşum gibi ama tam yan odamda beşikte dönse duyuyorum öyle de yakınız aslında
Senasome Dorukmommss evet canım çocuk da daha rahat ediyor sesten etkileniyor odasında daha uzun uyuyor
mabeldefne 5 buçuk aylıkken ayırdım, çok rahat ettik hem o çıt sese uyanıyordu hemde ben onun en ufak dönmesine felan uyanıyordum şuan 7 aylık