gozz1 Retzja Biz de 7 aylıkken ayırdık odaları şu an 13 aylık ancak gece beslenmesi devam :/ ilk odaları ayırdıgımızda gece beslenmesi kesilecek gibiydi çok az kalkardı ama sonradan çoğaldı. Sizin bebiş nasıl kendisi kesti gece beslenmesini acaba siz ekstra bisey yaptınız mı?
Retzja gozz1 Özel bir şey yapmadım, zamanla azaltarak kendisi kesti. 6. Ayda azaltmaya başladı gece beslenmesini, daha da azalttı ve gece ağzına biberonu koyduğumda emmeyip derin bir uykuda kaldı. 1 haftanın sonunda anladım ki artık istemiyor.
nurtopumm Dorukmommss ben sanırım hiç ayırmayı düşünmeyeceğim 😂 Şuan bir yaşında biz babayı yataktan atmayı tercih ettik 🥰 Kendi ne zaman ayrı yatmak isterse o zaman … Önce oğlum sonrası sonra 👦🏻😁
hazale966 Dorukmommss 20 aylıkken ayırdım😌 kendiside 2-3 günde adapte oldu. Zaten uykusu geldiginde yatagına gidiyordu icinde yatıyordu. Gece kalktıgında da sesini duyuyorum, duyuruyor kendiside 🙂siz duymam ağlarsa derseniz bir telsiz alabilirsiniz.
zehrababy Dorukmommss kızım 20 aylık dört gün önce ayırdım bende oda rahat ettik. Kızım bizim odamızda park beşikte yatıyordu. Beşik büyük ama kendisi çok döne döne uyuduğu için ona küçük gelmeye ve sürekli kendini uyandırmaya başladı. Hemen 120 lik bir baza alıp odasını ayırdım şimdi döne döne istediği gibi yatıyor. Çok ileri yaşa bırakmadan ayırmak en iyisi diye düşünüyorum sonra ayırmak anne için de bebek için de zor oluyor
KendiEvimdeDeplasmandayim 13aylık 1ay sonra ayıracağım odasını düzenliyoruz. Bu 1ay içinde de gece beslenmesini keseceğim inşallah
babymamma Dorukmommss bence 1 yaş ideal yataklarımız doğduğundan beri ayrıydı 1 yaşında da odasını ayırdım
Dorukmommss Asyaveannesi04 benım oğlumunda odası hazır aslında herşeyi takım halinde aldım duvarlarını vs. Süsledik hamileyken daha şimdi ayırma zamanı geldi artık :)