Tam 12 aylık olduğunda ayırdım şuan 14 aylık
Gece kalkma sıklığı değişiyor ama hangi saatte mızmızlanma yapacağını bildiğimden, otomatik kalkıyorum hemen mama içirip uyutuyorum.
Gece beslenmesini 18 aya kadar kesmeyeceğim, beni çok yormuyor çünkü, 1 yada 2 defa kalkıyor mamaya.
Bazen beni yanında istediği için sık kalktığı oluyor. onda da yanına uzanıyorum, genelde sabaha karşı 5 6 gibi yapıyor bunu, orda 2 saat uyuyorum sonra uyanıyoruz zaten.
Odalar yan yana olduğu için, kapıyı da açık bırakıp uyuyoruz. O da alıştı.
Oyuncakları felan da orada, günü orda geçirdiği için alışması kolay oldu,bir de ben 10 aylıktan beri gündüz uykusunu hep odasında yaptırdım
Eğer bu şekilde giderse yazın odasını daha güzel düzenleyeceğim yeni yatak felan alacağım. Şimdi girip çıkması da kolay olsun diye oyun parkı yatak var onda yatıyor, büyük olduğu için de rahat dönüyor