Dorukmommss Gece beslenmesini kademeli olarak bitirmeniz gerekiyor. Artık ihtiyacı yok, tamamen alışkanlıktan dolayı yapıyor. Sadece uykusuna değil dişlerine, midesine de zarar. Dişinizi bir süre sıkıp gece beslenmesi bittikten sonra oda ayırmanızı tavsiye ederim.