Dorukmommss vala 17 aylıkken yatağını aldım ve ayırdım zorlanır sandım ama yok maşallah ikinci gecedee alıştı yatağını aldığım zaman geldiğinde bak bu senin yatağın artık burda yatacagiz dedim. Sonraki gün ilk öğlen uykusu yaptırdım hadi yatağa geçelim dedim ilk başta yatak odasına doğru gitti hayır orası değil senin yatağın burda dedim. Sonra aynı akşam kendi kendine yatağına geçti erken ayırmak en mantıklısı.