Bencede saçmalamış benim kızım 3 aylık ve bizim bıngıldağımız kapanmak üzere banada d vitaminini 3 gün arayla ver erken kpanması iyi değil dedi kapanabilir ama baş çevresi büyürse sorun yok dedi her ay baş çevresini kontrol edicez ve bıngışdağı çok küçüldü kapalı değil ama çok küçük bende hep elimle bakıyorum ya kapanırsa diye