Deletedmom_12 gerçekten insanı sinir hastası ederler ben ilk doğum yaptım oğlumu her ay sağlık ocağına kontrole gidiyoruz ebemiz çok iyiydi bir ay bir ebe gelmiş yeni kilosunu ölçtü 700 gr almış boyu 5 cm uzamış bana demediğini bırakmadı yok işte 500gr sınır sen bu çocuğu doyuramıyor musun aç kalıyordur anlamıyorsundur oğlumda o zaman yani tosun gibi 4 aylık 7 küsür kilosu boyuda çok önde dedim ne diyorsunuz siz nasıl ebesiniz çocuk zaten 5cm uzamış kilosu daha ne olsun siz bir anneye nasıl böyle davranabiliyor acımasız eleştiriler yapıyorsunuz dedim bişey diyemedi renkten renge girdi bazen hadlerini bildirmek en iyisi