Meraba kizlar oğlum 8 aylık bugün sağlık ocağina götürdüm kilosu baş çevresi herseyi cok iyi dedi bende bıngildağı ne durumda peki dedim baktı aa kapanmamış hâlâ hiç hastaneye götürdünmü bunun için dedi hayır dedim kapanması gerekiyordu d vitaminini kullanmiyormusun dedi kullaniyorum ama arad unutuyorum vermiyorum dedim kullan ihmal etme dedi ben baya korkunca gel bide diğer hemşirelere soralim dedi gittik biri daha baktı evet kapanmamis dedi icerden baska bi hemsirede yok yok hic korkma benimde bi bebegin bıngıldağı kapanmamıştı hiçbir sorun olmadı dedi ama ben cok korktum ağlıcak gibi oldum bizim hemsirede sakın korkma korkulacak bisey yok sen bol bol güneşe çıkar d vitaminini unutma aciliyeti yok ama istersen bi doktora göster dedi icim icimi yiyor bilen varsa bana birseyler soyleyin korkmam gereken biseymi acil gotureyimmi hastaneye :((