ebrusafura Şükür bak dün ögrenseydin yine çıkacaktı gördünmü 😅 saglıkla gelsin inşallah kızarmış büyük ihtimalle 5 6 haftalık vardır
aybarssyigit ebrusafura evet ya şok oldum yine negatif çıkacak diye bekledim hemen çıktı beklemedim bile
Balbulutu aybarssyigit ben doğum yaptığımda 23 aylıktı oğlum geçiyor canım Rabbim kolaylık verir korkma
Novamom_ aybarssyigit bende 7 haftalık hamileyim bebeğim doğduğunda kızım tam 3 buçuk yaşında olucak bende korkuyorum ama başarabiliriz 🥹💖
Bebee aybarssyigit Sağlıkla gelsin inşallah darısı benim başıma olsun bende 2. Bebeği istiyorum Allahım nasip etsin 🥰🫶
aybarssyigit Novamom_ ah insallah genelde hep 4 5. Aydan sonra oyun oynamaya başlıyorlar biraz daha rahat olur diyorlar bakalim Allah kolaylık versin bize ❤️🥲😍